ଡେସ୍କ: ଏୟାରଟେଲ ପରେ ରିଲାଏନ୍ସ ଜିଓ ମଧ୍ୟ ସାରା ଭାରତରେ ବ୍ରଡବ୍ୟାଣ୍ଡ ସଂଯୋଗରେ ଉନ୍ନତି ଆଣିବା ପାଇଁ ଷ୍ଟାରଲିଙ୍କର ନିମ୍ନ ପୃଥିବୀ କକ୍ଷପଥ ଉପଗ୍ରହ ଟେକ୍ନୋଲୋଜିର ଲାଭ ଉଠାଇବା ପାଇଁ ଏଲନ୍ ମସ୍କଙ୍କ ସ୍ପେସ୍ ଏକ୍ସ ସହ ଭାଗିଦାରୀ ଘୋଷଣା କରିଛି। ଭାରତ ସରକାରଙ୍କ ଠାରୁ ନିୟାମକ ଅନୁମୋଦନ ପାଇବା ପାଇଁ ଷ୍ଟାରଲିଙ୍କକୁ ହୋଇଥିବା ଚୁକ୍ତି ଅନୁଯାୟୀ ଜିଓ ଏଲନ୍ ମସ୍କଙ୍କ କମ୍ପାନୀକୁ ଏହାର ରିଟେଲ ଷ୍ଟୋର ଏବଂ ଅନଲାଇନ୍ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ପ୍ରଦାନ କରିବ।
କମ୍ପାନୀ କେବଳ ଷ୍ଟାରଲିଙ୍କ ଉପକରଣର ବିତରଣ ପରିଚାଳନା କରିବ ନାହିଁ ବରଂ ସଂସ୍ଥାପନା ଏବଂ ସକ୍ରିୟକରଣ ପାଇଁ ଗ୍ରାହକ ସହାୟତା ମଧ୍ୟ ପ୍ରଦାନ କରିବ। ଏହାବ୍ୟତୀତ ଜିଓ ଏବଂ ସ୍ପେସ୍ ଏକ୍ସ ସେମାନଙ୍କ ଭିତ୍ତିଭୂମିକୁ ସମନ୍ୱିତ କରିବା ଏବଂ ଭାରତର ଡିଜିଟାଲ୍ ଇକୋସିଷ୍ଟମକୁ ଆହୁରି ସୁଦୃଢ଼ କରିବା ପାଇଁ ବ୍ୟାପକ ସହଯୋଗ ଅନୁସନ୍ଧାନ କରୁଛନ୍ତି।
ସେହିପରି ସ୍ପେସ୍ ଏକ୍ସ ସହ ଏୟାରଟେଲର ଭାଗିଦାରୀ ଟେଲିକମ୍ କମ୍ପାନୀକୁ ଏହାର ରିଟେଲ ନେଟୱାର୍କ ମାଧ୍ୟମରେ ଷ୍ଟାରଲିଙ୍କ ଉପକରଣ ବିତରଣ କରିବାରେ ସକ୍ଷମ କରିବା ସହ ବ୍ୟବସାୟ ଏବଂ ଉଦ୍ୟୋଗଗୁଡିକୁ ହାଇସ୍ପିଡ ସାଟେଲାଇଟ୍ ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ଯୋଗାଇବାରେ ସକ୍ଷମ କରିଛି। ଭାରତର ଡିଜିଟାଲ ବିଭାଜନକୁ ଦୂର କରିବା ପାଇଁ ଏୟାରଟେଲର ମିଶନ ସହିତ ସଂଯୁକ୍ତ ହୋଇ ଗ୍ରାମୀଣ ବିଦ୍ୟାଳୟ, ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ସେବା କେନ୍ଦ୍ର ଏବଂ ଦୁର୍ଗମ ଅଞ୍ଚଳରେ ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ଉପଲବ୍ଧତାକୁ ବିସ୍ତାର କରିବା ମଧ୍ୟ ଏହି ସହଯୋଗର ଲକ୍ଷ୍ୟ ।
ଷ୍ଟାରଲିଙ୍କର ହାର୍ଡୱେୟାରର ମୂଲ୍ୟ ବର୍ତ୍ତମାନ ୨୫,୦୦୦ରୁ ୩୫,୦୦୦ ଟଙ୍କା ମଧ୍ୟରେ ରହିଛି, ଯାହାର ମାସିକ ଦେୟ ୫ ହଜାରରୁ ୭ ହଜାର ଟଙ୍କା ରହିଛି- ଯାହା ଭାରତର ହାରାହାରି ବ୍ରଡବ୍ୟାଣ୍ଡ ଖର୍ଚ୍ଚ ମାସିକ ୭୦୦-୧୫୦୦ ଟଙ୍କା ଠାରୁ ଯଥେଷ୍ଟ ଅଧିକ।
ସ୍ପେସ୍ ଏକ୍ସ ସହ ଜିଓ ଓ ଏୟାରଟେଲର ଚୁକ୍ତି ଭାରତ ସରକାରଙ୍କ ଠାରୁ ଆବଶ୍ୟକ ଅନୁମୋଦନ ପାଇବା ଉପରେ ନିର୍ଭର କରେ। ଯଦି ଏହି ଭାଗିଦାରୀକୁ ମଞ୍ଜୁରୀ ମିଳେ, ତେବେ ଏହା ଦେଶବ୍ୟାପୀ ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ଉପଲବ୍ଧତାକୁ ପରିବର୍ତ୍ତନ କରିପାରିବ, ଯାହା ବ୍ୟବସାୟ, ବିଦ୍ୟାଳୟ, ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟସେବା ପ୍ରଦାନକାରୀ ଏବଂ ଅବହେଳିତ ସମୁଦାୟକୁ ଉପକୃତ କରିବ। ଭାରତର ଦୁଇ ବୃହତ୍ତମ ଟେଲିକମ୍ କମ୍ପାନୀ ଷ୍ଟାରଲିଙ୍କକୁ ସମର୍ଥନ କରୁଥିବାରୁ ଦେଶ ଡିଜିଟାଲ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତୀକରଣ ଦିଗରେ ଏକ ବଡ଼ ପଦକ୍ଷେପ ନେବାକୁ ଯାଉଛି।





