ହଜାରରୁ ଅଧିକ କମ୍ପାନୀ ସହ ଭାଗିଦାରୀ କରିଛି ଜାତୀୟ ଉପଭୋକ୍ତା ହେଲ୍ପଲାଇନ୍

ଡେସ୍କ: ଏକ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ଘଟଣାକ୍ରମରେ, ଜାତୀୟ ଉପଭୋକ୍ତା ହେଲ୍ପଲାଇନ ଅଭିଯୋଗ ସମାଧାନକୁ ତ୍ୱରାନ୍ୱିତ କରିବା ପାଇଁ ଏହାର କନଭର୍ଜେନ୍ସ ପ୍ରୋଗ୍ରାମ ଅଧୀନରେ ୧୦୦୯ କମ୍ପାନୀ ସହିତ ଭାଗିଦାରୀ କରିଛି। ଏହି କମ୍ପାନୀଗୁଡ଼ିକ ଇ-କମର୍ସ, ଘରୋଇ ଶିକ୍ଷା, ଏଫଏମସିଜି, ଉପଭୋକ୍ତା ଉପଭୋକ୍ତା ସାମଗ୍ରୀ, ଇଲେକ୍ଟ୍ରୋନିକ୍ ଉତ୍ପାଦ, ରିଟେଲ ଆଉଟଲେଟ, ଅଟୋମୋବାଇଲ ଏବଂ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ସମେତ ପ୍ରମୁଖ କ୍ଷେତ୍ରରେ ଅଛନ୍ତି। ଉପଭୋକ୍ତା ବ୍ୟାପାର ମନ୍ତ୍ରଣାଳୟ କହିଛି ଯେ ଏହି କନଭର୍ଜେନ୍ସ କମ୍ପାନୀଗୁଡିକ ସହିତ ଜଡିତ ଅଭିଯୋଗଗୁଡିକ ଅନଲାଇନ୍ ସମାଧାନ ପାଇଁ ସିଧାସଳଖ ସେମାନଙ୍କ ନିକଟକୁ ସ୍ଥାନାନ୍ତର କରାଯିବ। ମନ୍ତ୍ରଣାଳୟ କହିଛି, ୨୦୧୭ରେ କନଭର୍ଜେନ୍ସ ପାର୍ଟନରଙ୍କ ସଂଖ୍ୟା ୨୬୩ ଥିବା ବେଳେ ଏହା କ୍ରମାଗତ ଭାବେ ବୃଦ୍ଧି ପାଇ ଏକ ହଜାର ୯ଟି କମ୍ପାନୀରେ ପହଞ୍ଚିଛି। ଏହି ଅଭିବୃଦ୍ଧି ହେଲ୍ପଲାଇନର ଦକ୍ଷତା ବୃଦ୍ଧି, ଶୀଘ୍ର ଏବଂ ପ୍ରଭାବଶାଳୀ ଅଭିଯୋଗ ସମାଧାନକୁ ସକ୍ଷମ କରିବା କ୍ଷେତ୍ରରେ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ଭୂମିକା ଗ୍ରହଣ କରୁଛି।

Comments are closed.