ଡେସ୍କ: ଜିଓ ପକ୍ଷରୁ ଗ୍ରହକମାନଙ୍କୁ ଯୋଗାଇ ଦିଆଯାଉଥିବା ସେବା ନେଇ ପ୍ରଶ୍ନ ଉଠିଛି। ସମ୍ପ୍ରତି କଟକ ଯୋବ୍ରା ଅଞ୍ଚଳରେ ଗତ ୫ ତାରିଖ ଅପରାହ୍ନ ୨ଟା ଠାରୁ ଫାଇବର ଇଣ୍ଟରନେଟ ସଂଯୋଗ ନ ଥିବାରୁ ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ ନାହିଁ ନ ଥିବା ଅସୁବିଧାର ସମ୍ମୁଖିନ୍ନ ହେଉଛନ୍ତି। ସୂଚନା ଅନୁଯାୟୀ ସମ୍ପୃକ୍ତ ଅଂଚଳରେ ଜିଓ ଫାଇବର ସଂଯୋଗ ନେଇଥିବା ଶତାଧିକ ଉପଭୋକ୍ତା ଅନେକ ଥର ଅଭିଯୋଗ କଲେ ମଧ୍ୟ କୌଣସି ସୁଫଳ ମିଳିପାରି ନାହିଁ। ସେବା ଯୋଗାଇ ଦେବା ଆଳରେ ନୂଆ ସଂଯୋଗ ଦେବା ପରେ ପରବର୍ତ୍ତୀ ସେବା ଆଦୌ ମିଳୁନାହିଁ ବୋଲି ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ ଅଭିଯୋଗ କରିଛନ୍ତି।
ଏ ସମ୍ବନ୍ଧରେ ଗ୍ରାହକ ସେବା କେନ୍ଦ୍ରକୁ ଉପଭୋକ୍ତମାନେ ବାରମ୍ବାର ଜଣାଇଥିଲେ ମଧ୍ୟ ସେମାନେ ଆସନ୍ତା ୨ଦିନ/୪ଦିନ ମଧ୍ୟରେ ଠିକ ହୋଇଯିବ ବୋଲି ଉତ୍ତର ଦେଉଛନ୍ତି। ଅନ୍ୟପକ୍ଷରେ ଉପରିସ୍ଥ ଅଧିକାରୀମାନଙ୍କୁ ଇମେଲ ମାଧ୍ୟମରେ ଅଭିଯୋଗ କଲେ କେବଳ ସ୍ୱୟଂକ୍ରିୟ ଉତ୍ତର ମିଳୁଛି କିନ୍ତୁ ସମସ୍ୟାର ସମାଧାନ ହେଉନାହିଁ।



