ବିଜ୍ଞାପନର ଚିରନ୍ତନ ଶକ୍ତି ଖବରକାଗଜ

ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ : ବିଜ୍ଞାପନର ପ୍ରକୃତ ଆନନ୍ଦ ଟିଭି ପରଦାର କ୍ଷଣସ୍ଥାୟୀ ଆଲୋକରେ ନୁହେଁ, ସାମାଜିକ ଗଣମାଧ୍ୟମର କ୍ଷଣସ୍ଥାୟୀ ପ୍ରସାରରେ ନୁହେଁ, ବରଂ ଖବରକାଗଜରେ ମୁଦ୍ରିତ ସ୍ପର୍ଶକାତର, ନିମଜ୍ଜିତ ଦୁନିଆରେ ଥାଏ। ଘରେ ସକାଳର ଚା’ କପ୍‌ଠାରୁ ଆରମ୍ଭ କରି ଚା’ ଖଟି ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ସବୁଠି ଖବରକାଗଜରେ ପ୍ରକାଶିତ ବିଜ୍ଞାପନକୁ ନେଇ ଚର୍ଚ୍ଚା ହୁଏ। ତେଣୁ ବିଜ୍ଞାପନର ଚିରନ୍ତନ ଶକ୍ତି ଖବରକାଗଜ।

ସକାଳର ନୀରବତାରେ ଜଣେ ଖବରକାଗଜ ଖୋଲିବା ମୁହୂର୍ତ୍ତକୁ ବିଚାର କରନ୍ତୁ। ଡିଜିଟାଲ ଗଣମାଧ୍ୟମର ଉନ୍ମାଦ, ନିରନ୍ତର ସ୍କ୍ରୋଲିଂ ପରି ନୁହେଁ, ଯେଉଁଠାରେ ଶୀର୍ଷକଗୁଡ଼ିକ ଦେଖାଯିବା ମାତ୍ରେ ଶୀଘ୍ର ଉଭେଇଯାଏ, କିନ୍ତୁ ମୁଦ୍ରଣ ସ୍ଥିର ରହେ, କାହାଣି କହେ। ପ୍ରତ୍ୟେକ ବିଜ୍ଞାପନରେ ଏକ ବିଷୟ ଥାଏ, କାହାଣି ଥାଏ।

ଏହାକୁ କେବଳ ମୁଦ୍ରିତ ଖବରକାଗଜରେ ଅନୁଭବ କରିହେବ। ସୁନ୍ଦର ଭାବରେ ଡିଜାଇନ୍ କରାଯାଇଥିବା ଖବରକାଗଜ ଡିଜିଟାଲ ବିଜ୍ଞାପନ ପରି ଅଦୃଶ୍ୟ ହୁଏ ନାହିଁ; ଏହା ଟେବୁଲ ଉପରେ ରହିଥାଏ। ଏହାକୁ ସ୍ମୃତିରେ ଭାଙ୍ଗି ରଖାଯାଏ। ଉଚ୍ଚମାନର ଫୋନ୍, ବିଳାସପୂର୍ଣ୍ଣ ଘଣ୍ଟା, ଅଟୋମୋବାଇଲ, ଘରବାଡ଼ି ବିକ୍ରେତା ବିଜ୍ଞାପନ ମାଧ୍ୟମରେ କେବଳ ବ୍ୟବସାୟ କରନ୍ତି ନାହିଁ।

ସେମାନେ ପରମ୍ପରା, ସୁନ୍ଦରତା ଏବଂ ଏହି ଧାରଣା ବିକ୍ରୟ କରନ୍ତି ଯେ ସେମାନଙ୍କ ଉତ୍ପାଦର ମାଲିକ ହେବା ହେଉଛି ଏକ ମହାନ ବିଷୟ। କେବଳ ମୁଦ୍ରିତ ଖବରକାଗଜ ହିଁ ଏହି ଚିନ୍ତାଧାରାକୁ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ନିକଟରେ ପହଞ୍ଚାଇପାରେ। ଡିଜିଟାଲ ଗଣମାଧ୍ୟମ ଏହାର ସାମୟିକ ଚମକ ଦେଖାଇପାରେ, ସାମାଜିକ ଗଣମାଧ୍ୟମ କ୍ଷଣିକ କୌତୁହଳକୁ ଜାଗ୍ରତ କରିପାରେ, କିନ୍ତୁ ଖବରକାଗଜ ମୂଳଦୁଆ ପକାଇଥାଏ।

ଏହା ବିଜ୍ଞାପନର ମାଂସପେଶୀ। ତିନୋଟି ପ୍ରମୁଖ ବିଜ୍ଞାପନ ଏଜେନ୍ସି ଆକଳନ କରିଛନ୍ତି ଯେ, ୨୦୨୫ରେ ବଜାରର ୧୮% ଭାଗିଦାରୀ ସେମାନଙ୍କ ନିକଟରେ ରହିବ।

Comments are closed.